منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " استقلال " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رکوردداران حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های آسیا را در این گزارش بررسی می‌کنیم.

 

1-الهلال عربستان با 8 بار حضور در سال‌های 1986،1987،1991،1997،1998،2010،2014 و 2015 از حیث حضور در جمع تیم‌های باشگاهی حاضر در مرحله نیمه نهایی رکوردار است.

 

2-باشگاه استقلال ایران با 7 بار حضور در مرحله نیمه نهایی طی سال‌های 1970،1971،1991،1998،1999،2002 و 2013 رتبه دوم را در اختیار دارد.

 

3-باشگاه شونگنام کره جنوبی 6 بار حضور در جمع 4 تیم برتر را تجربه کرده است.

 

4-باشگاه الاتحاد عربستان با 5 بار حضور، چهارم است.

 

5-باشگاه لیولنیک چین، 4 بار حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان یا جام باشگاه‌های آسیا را چشیده است.

6-پرسپولیس،سوون سامسونگ، العین نیز 4 بار حضور در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کردند.

 

7-توکیووردی،فارمرز بانک، جوبیلو ایواتافدایان،یوهانگ استیلرز،جونبوک هیوندای موتور زو اف ث سئول3 بار مه حضور در مرحله نیمه نهایی را چشیدند.

 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : جواد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 13 آذر 1398برچسب:, | ساعت : 9:53

سکس30

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : جواد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 29 بهمن 1394برچسب:, | ساعت : 14:27

بی حجاب ترین زن تهران

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : جواد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 29 بهمن 1394برچسب:, | ساعت : 14:21

گام به گام هرچی که بخوای

گام به گام هفتم هشتم نهم بدون فیلتر

 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : جواد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 29 بهمن 1394برچسب:, | ساعت : 14:21

استقلال

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به طور کلی فصل نقل و انتقالات زمستانی نزدیک است و در این بین باشگاه‌ها به تکاپو افتاده‌اند تا نفرات مازاد خود را کنار گذاشته و برای نیم‌فصل دوم بازیکنان مدنظرشان را برای تقویت تیم جذب کنند.استقلال تهران یکی از تیم های مدعی نخست قهرمانی و صدرنشین لیگ است و برنامه‌های زیادی برای تکمیل لیست نفرات بزرگسالانش دارد. به خصوص تیم استقلال با رفتن ریوالدو و جاسم کرار در حال حاضر چند جای خالی هم در لیست دارد و مسئولان استقلال می‌توانند به راحتی بازیکنان مدنظر خود را جذب کنند.
 
در حال حاضر استقلال روزهای خوبی را در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی سپری می‌کند و پرویز مظلومی هم تقریباً ترکیب اصلی خود را شناخته اما با این حال ضعف‌هایی در این تیم وجود دارد که باید رفع گردد و به همین خاطر مسئولان سخت در تلاش هستند تا بازیکنان مد‌نظر خود را برای نیم‌فصل دوم جذب کنند. شنیده می شود تعدادی از بازیکنان آن طور که باید نتوانسته اند انتظارات سرمربی را برآورده کنند به همین خاطر انها تنها یک گام با خداحافظی از تیم آبی‌پوش فاصله دارند.
 
در حال حاضر به نظر می رسد سه بازیکن استقلال در لیست خروجی قرار گرفته اند و هیچ بعید نیست در نیم‌فصل جای خود را به بازیکنان جدیدی بدهند. طبق شنیده ها آرش برهانی، وحید طالب‌لو و میلاد فخرالدینی جدی‌ترین نام‌هایی هستند که سر زبان‌ها افتاده‌اند و احتمال اینکه در لیست مازاد قرار بگیرند، وجود دارد. البته از این جمع شرایط طالب‌لو کمی متفاوت است و اگر باشگاه بتواند جوان خوبی در پست گلر جذب کند، نام او را از لیست خارج خواهد کرد.با توجه به شرایط حتی اگر استقلال دو بازیکن آبی پوش خود را در لیست خروجی قرار دهد و با توجه به دو جای خالی ای که از کرار و ریوالدو به جای مانده، استقلال صاحب 4 جای خالی می‌شود؛ ضمن اینکه یک سهمیه فیفا هم دارد که دست پرویز مظلومی را برای ایجاد تغییرات کلی باز خواهد گذاشت. 
 
پرویز مظلومی در حال حاضر تمام اولویت خود را روی جذب یک بازیساز و یک مدافع کناری گذاشته است . البته احتمال دارد سرمربی استقلال جذب یک هافبک خارجی را نیز در دستور کار خود قرار دهد اما در هر صورت با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات باید ببینیم مظلومی در چه پست هایی نیاز به بازیکن دارد و در نظر دارد چه بازیکنانی را برای نیم فصل دوم و تقویت هر چه بیشتر تیم در اختیار بگیرد.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : جواد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 13 آذر 1394برچسب:, | ساعت : 10:0

به وبلاگ خود خوش امدید

با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : جواد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : 0 0برچسب:, | ساعت : 0:0

آخرين مطالب ارسالي

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید


نويسندگان


لينک دوستان

جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال و آدرس mohammadjavad80.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Alternative content


کد حباب و قلب
com/tools/heartpop/code.php?n=8&ud=2&d=3">
کد حباب و قلب
n.com -->

کد تغییر شکل موس

1&n1=1&n2=1&n3=1&n4=1&n5=1&n6=1&n7=1&n8=1&n9=1&n10=1&n11=1&n12=1&n13=1&n14 =1">